Szerelmi eufória, macska-egér harc, égszakadás-földindulás érzelmek

Leda Schwartz szerző oldala

Leda Schwartz szerző oldala

KÁDJELENET

Részlet Leda Schwartz: A harmadik szerető című könyvből

2017. augusztus 19. - Schwartz Léda

15871501_700750393421118_8371493119680317019_n.png

 

Pár perc pihenő után a fürdő felé vettem az irányt. Felfogattam a hosszú hajam, beléptem a kádba, és kezembe véve a tusfejet, megnyitottam a vizet. Elkezdtem magam lent mosdatni, amikor észrevettem, hogy társaságom akadt. Erik a résnyire nyitott ajtó mögül kukkolt engem. Elmosolyodtam.

– Gyere, édes, mosd meg a hátam – kérleltem őt csábító hangon.

Nem kellett őt kétszer hívni, már ott is termett előttem a kádban. Szemtől szemben álltunk, amikor hirtelen mást találtam ki.

– Vagy tudod mit? Inkább töltsük fel a kádat, és fürödjünk meg együtt úgy.

Ő beleegyezett, és én elzártam a tust, hogy miután bedugtam a káddugót, megnyithassam a kádfeltöltő csapot. Öntöttem vagy fél liter fürdőhabot meg fürdősót a vízbe, biztos, ami biztos. Egy pillanatra kiléptem, hogy bekapcsoljak a lejátszón egy kis andalító, romantikus, lassú zenét, majd lekapcsoltam a villanyt, így csak egy kis lágy, szűrt fény szökött be a résre hagyott fürdőszobaajtón keresztül. Erik lefeküdt a hátára a vízben, és én visszamászva, hosszában mellé simultam. Átkarolta a derekam, meg én is a mellkasát, már amennyire hozzáfértem. Nem szóltunk egymáshoz, a habos vízben összeölelkezve hallgattuk csupán a halk zenét. Jó volt, túlságosan is jó és romantikus. Lassan megtelt a kád, elzártam a csapot. Ahogy visszaférkőztem a karjaiba, elkezdtem gyengéden simogatni a bal bicepszét, nagyon tetszett ez nekem. Aztán feljebb csúszott a kezem, a nyakát, valamint az arcát cirógattam. Az ő felső végtagja is megindult, a hátamat mosdatta és simogatta szüntelen.

Apró, pici pusszantások az arcra, kényeztető érintések, bánatos sóhajok. A zene és a félhomály még inkább erősítette azt az érzelgős, meghitt légkört, ami maga volt a tökély. Erik vett egy óriási, mély levegőt, kifújta azt, majd fájdalmas, elhaló hangon megkérdezte:

– Te is arra gondolsz, amire én?

– Igen – suttogtam halkan, és miközben a fejem ráhajtottam a vállára, legördült egy forró könnycsepp a szememből a kulcscsontjára. Szerintem érezte ő azt.

– És most nem a szexről beszélünk, ugye? – tudakolta.

– Nem, abszolút nem – mondtam, és akkor nagyon erősen vissza kellett fogni magam, nehogy pityeregjek.

KÖNYVRENDELÉSHEZ KATT IDE

A bejegyzés trackback címe:

https://leda-schwartz.blog.hu/api/trackback/id/tr3412762564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása